runescape forum

runescape forumIndexFAQRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

grooter

klik hier

Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen

Deel | 

RS MILLS

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
rs_mills
runescape speler
runescape speler

Man
Aantal berichten : 1
Leeftijd : 28
RUNESCAPE NAAM : i mahatma i
Registration date : 20-05-11

BerichtOnderwerp: RS MILLS   20/05/11, 12:12 pm

Op zoek naar de snelst leverde en goedkoopste mills van heel Nederland?

Dan bent U bij rs_mills@hotmail.nl op het juiste adres! Wij zijn het goedkoopste op gebied van runescape mills en daarbij geven we nog ook eens diverse aanbiedingen! Onze prijzen: Wij verkopen mills voor 1 euro per stuk. 6 redenen om bij ons te bestellen: - Zeer scherpe prijzen! - Veilig en snel te betalen met internetbankieren! - Gebruiksvriendelijke verkopers! - Duidelijke prijzen geen verborgen kosten! - Zodra bedrag zichtbaar is. binnen 5 minuten geleverd! - Goede garantie afhandeling (100% garantie)! Hoe kan ik mills kopen? Mills van ons gaat heel makkelijk. Je mailt ons op dit email adress: rs_mills@hotmail.nl en dan vertelt U hoeveel mills U wilt kopen en bij welke bank U zit (zijn wij niet online? Graag geduld dan.

wij reageren meestal binnen 2 uur!). Dan ontmoeten wij al hebben we een afspraak gemaakt en vervolgens laat ik de mills in-game zien. Vervolgens verstuurt U de afgesproken bedrag naar ons rekening nummer en zodra dit bedrag zichtbaar is op onze rekening dan krijgt u de mills geleverd via trade of stake. - Wij geven geen mills voordat betaling zichtbaar is! - We doen niet aan teamviewer! - Wil je de mills in-game zien? Geen probleem! - Betalen gaat alleen via internetbankieren! - Meeten in het echt kan ook!! Wij reageren meestal binnen 2 uur en het kan oplopen tot 10 uur. Hoe kan ik jullie vertrouwen?

Wij hebben tot nu toe al over 2000 mill verkocht en we hebben nog veel mills over en daarbij restocken we elke dag nog! Voor vertrouwen kunt U ons altijd eerst 1.- euro overmaken voor 1 milL. Contact: Wij zijn altijd bereikbaar via de mail: rs_mills@hotmail.nl

BESTELLINGEN ONDER DE 500 MIL 1 EURO PER MIL
BESTELLINGEN ER BOVEN!! 0.80 EUROCENT PER MIL!

VOEG TOE: RS_MILLS@HOTMAIL.NL
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.nu.nl

RS MILLS
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
runescape forum :: forum algemeen :: praatjes-
Ga naar: